luni, 4 februarie 2013

Cadouri online de Valentine’s Day de la Onlinebijoux.ro

Vine Valentine’s Day si trebuie sa cumperi ceva. De primit sigur vrei primi un cadou.Indiferent daca cumperi pentru iubita sau iubitul tau trebuie sa fie ceva cu adevarat special. Sa surprinzi, sa simti incantarea partenerului/partenerei. Sa vezi stralucirea ochilor cand primeste.

Pentru ca in data de 14 februarie, indiferent ca esti barbat sau femeie, trebuie sa te “prezinti” cu un cadou frumos, pe  care sa si-l aminteasca cu placere(sau sa il poarte cu placere…depinde ce cadou cumperi).

Ce poti cumpara? Poti cumpara foarte simplu bijuterii. Cu ele niciodata nu vei da gres. Oricine are nevoie de inca o bijuterie pe care sa o asorteze cu o alta imbracaminte sau nu trebuie sa poarte zi dupa zi aceeasi bijuterie.

Desi se spune ca bijuteriile se “aseaza” bine doar pe doamne si domnisoare, si barbatiilor le sta bine. Si nu poti spune ca doar barbatii sunt cei care cumpara bijuterii, si doar pentru femeile din viata lor.

In zilele noastre poti cumpara foarte simplu bijuterii online.

Eu spre exemplu, cred ca e absolut necesar, ca bijuteriile purtate sa fie perfect accesorizate cu tinuta din ziua respectiva/ocazie.

Nu concep ca la un costum elegant sa porti bijuterii …sau butoni nepotriviti sau un ceas nepotrivit (sport).

Cazul meu, imi plac foarte mult ceasurile. In momentul de fata am 6 pe care le port. Si parca tot nu am de ajuns.

Pentru mine ceasul e ca rujul de buze sau rimel-ul la domnisoare.

Ce mi-ar place sa primesc de Valentine’s Day (poate ma citeste cine trebuie si mi-l face cadou, dar sigur o sa citeasca si o sa imi ia ceva la fel de placut la care nu ma astept.)?. Si asta e farmecul zile de 14 februarie, a primi si a darui cu dragoste.

Acest ceas quartz Jemis cu Seiko Epson, cu garantie internationala 2 ani, cu chronograph, cu un cadran decent de 3.5,cu o  curea piele bordo,  calitativa consider ca ar fi mai mult decat un cadou pe gustul meu.Si oricum daca nu il voi primi pentru ca voi primi altceva, o sa mi-l comand singur.

Ceasuri, CEASURI BARBATESTI

 

E vandut de OnlineBijoux.ro un magazin online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare.

La Onlinebijoux sigur gasesti ceva de-a dreptul potrivit pentru cadoul de Valentine’s Day.

Si nu stiu cat de bine e, sau cat esti dispus/a sa risti sa nu iti ajunga la timp cadourile de Sf. Valentin, sau sa comanzi ceva care sa nu iti placa.

La mine nu e prima data cand comand cadouri prin intermediul magazinului OnlineBijoux. Cadoul de Craciun “l-am rezolvat” tot cu ei. Atunci m-am orientat catre bijuterii placate cu argint. Si nu am dat gres. O vad deseori cum zambeste sagalnic cand le poarta si cat de bine se simte..si imi da un pupic fara sa imi spuna pentru ce...

Asa ca poti merge pe 100% daca comanzi de pe OnlineBijoux.

Alt lucru ce mi-a atras atentia si m-a surprins cu adevarat placut e calitatea produselor si serviciul de relatii cu clientii care e mai mult decat la inaltime.

comentarii

2 Responses to "Cadouri online de Valentine’s Day de la Onlinebijoux.ro"
Fotomodela spunea...
5 februarie 2013 la 13:02

au lucruri dragute..si acceptabile


Anonim spunea...

6 februarie 2013 la 14:59

fain ceasul


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...