sâmbătă, 2 februarie 2013

Mergeti in vacanta ?

Zilele acestea am cautat oferte de cazare online la munte.Cautam un hotel Sinaia pentru a petrece cateva zile la munte.Nu sunt eu mare maestru la ski, dar ma descurc binisor. Observ fel si fel de site-uri  destul de  deficitare in informatii daca e sa ma refer la cost,locatie,plata in avans sau nu, taxe hoteliere.Totul e amestecat.Unele am vazut ca cer card de credit doar pentru garantarea rezervarii.
Uneori am si eu teama mea cu rezervarile prin internet.Si e oarecum normala. La cate vedem si auzim pe internet.
Cu putina atentie, rezolvam.
Ca sa te apuci sa cauti la fiecare hotel in parte, sa vezi ce tarife au, cum sunt pozitionate, sa vezi ce ai inclus in pret, sa vezi daca au locuri disponibile in perioada dorita e destul de greu.
Am citit forumuri, am mai intrebat la prieteni dar totusi. Parerile sunt foarte impartite..Mi-a atras atentia cei de la Turo.ro pentru ca ofera posibilitatea de rezervare individuala la camere de hotel,camere la vile si pensiuni. Pentru cei care au grupuri organizate am vazut ca ofera facilitatea de rezervare in intregime a unei unitati de cazare.Nu stiu cum au facut asta, dar ofera disponibilitate Live si confirmare pe loc a rezervarilor, fie ca vorbim de Brasov, Mamaia sau alte zone turistice.
Ce mi-a placut e partea cu plata care se poate face DIRECT la hotel, fara comisioane de rezervare sau alte taxe si in plus ofera facilitatea de rezervare cu anulare GRATUITA la mii de hoteluri si apartamente din Romania.Ceea ce ma face sa fiu increzator in profesionalismul lor.
De asemenea sistemul de plata cu cardul e garantat prin securizare de tip SSL.
Cu ce se mai mandresc(si au cu ce) :cu disponibilitate 100% reala, cu tarife mai mici decat cele de la receptia hotelului, cu detalii, poze si tarife actualizate zilnic.. Pentru ca sunt foarte multe site-uri care ofera informatie neactualizata, fie daca vorbim de siponibilitate sau de tarif.La ei am vazut ca sunt puse la punct.
Acum am rezolvat. O sa vad pentru  vara ce gasesc,la marea cea mare si Neagra din Romanica noastra.O sa caut un hotel Mamaia. Si e bun de cautat de pe acum, pentru ca tarifele sunt mai mici.
Voi pe unde va petreceti vacantele ?

comentarii

0 Responses to "Mergeti in vacanta ?"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...