luni, 4 februarie 2013

Cadouri de dragoste de la FunGift.ro

Sunt deja cativa ani de zile de cand Fungift.ro e magazinul online de cadouri preferat, care ma scoate din incurcatura atunci cand aleg cadouri pentru iubita mea atat de Valentines Day cat si cu alte ocazii cum ar fi Craciun, 8 Martie sau alte ocazii.

Screen shot 2013-01-31 at 12.03.53 PM

Si ca in fiecare an, anul acesta tot de acolo o sa comand.

Atentie.Nu comandati acelasi produs ca anul trecut. Trebuie sa iei ceva frumos care stii ca i-ar place si care i-ar fi si folositor.

Pe langa nelipsitul buchet de flori care trebuie sa fie cu adevarat special, sa nu fie ceva ambalat prost si ieftin, pe langa nelipsitele bomboane de ciocolata mai trebuie sa mai iau ceva.

Desi as vrea sa iau cateva lucruri.Nu numai la unul. Unul ca sa il dau atunci pe moment si poate inca un lucru sau doua prin care sa o surprind zic eu placut.Sau poate sa le ascund prin diverse colturi pe unde sa se “ciocneasca” ea de ele.

Si daca esti in pana de idei de cadouri, Fungift iti vine in ajutor cu o oferta diversificata si la preturi mai mult decat acceptabile.

In primul rand mi-a atras atentia acest lant cu pandativ in forma de floare confectionat din rodiu si suflat cu aur alb.
Acest set este perfect pentru a oferi un plus de culoare si rafinament costumatiei datorita pandantivului albastru aprins, decorat cu pietricele.Imi aduce aminte de Floare Albastra a lui Eminescu(o poezie care si ea o indrageste mult)

Lant-cu-floare-albastra-poza-t-D-n-pandantiv-floare-albatru-400 

Alt cadou care mi-a atras atentia este acest inel cu fundita si inimioara confectionat din rodiu si suflat cu aur alb.

Inelul are un model format dintr-o fundita de care este prins un lacatel in forma de inimioara, ambele fiind decorate cu pietricele.

Imi place mult si cred ca o sa il poarte cu placere.

Inel-cu-fundita-si-inimioara-poza-t-D-n-R07946R-C01-1-lg_400x400px
Si pentru ca ii place destul de des sa se imbrace elegant (e adevarat ca si jobul e de asa natura) m-am gandit la acest portcard business din piele sintetica, cu suport metalic culisant pentru utilizarea facila.
Portcardul acesta business este probabil cel mai frumos portcard pe care l-am vazut eu vreodata

Port-card-business-Cadouri-pentru-birou-poza-t-D-n-d_1673

Altul foarte dragut care are si un nume sugestiv este “Transmite-i multi pupici persoanei dragi!”
Un breloc extrem de sugestiv pentru persoana draga inimii tale.

 

Breloc-Pupici-poza-t-D-n-KCZ053

Unul care sa ofere veselie si speranta este acest ghiveci format din cateva seminte de floarea soarelui insotite de pamant tratat.
Floarea soarelui se planteaza in pamantul pus in ghiveci si se uda moderat pentru cateva zile.
Cadoul include: sol nutritiv, cateva seminte de floarea soarelui intr-un ghiveci biodegradabil.

 

Floarea-soarelui-poza-t-D-n-floarea soarelui 400

Mai mult Fungift ne face un cadou tuturor celor care o sa comandam in perioda aceasta

"La cadourile de Sf. Valentin ai livrare gratuita intre 1 Februarie - 13 Februarie, in orasele de resedinta Fan Curier".

Comandati si nu veti regreta.Eu nu am negretat si sunt clientul lor de 4 ani.banner_love_3

comentarii

3 Responses to "Cadouri de dragoste de la FunGift.ro"
Fotomodela spunea...
4 februarie 2013 la 13:16

brelocul e super


Maria spunea...

4 februarie 2013 la 16:28

Super, o idee tocmai buna pentru perioada care vine, gesturi mici care aduc zambetul pe fata celui iubit :)!


Anonim spunea...

6 februarie 2013 la 14:59

floricica oare va creste cum arata in poza


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...