sâmbătă, 2 februarie 2013

De ce imi place pointstop.ro ?

Ati citit titlul ? O sa ziceti  ca e o noua reclama. De acord cu voi. Dar e o reclama corecta.Pentru ca PointStop.ro e locul unde imbini utilul cu placutul unde cumparaturile se pot face intr-un mod simplu,practic si amuzant.
Iar moto-ul lor pare sa spuna totul “Ne plac lucrurile simple si credem cu tarie in solutiile practice, iar obiectivul nostru este să iti oferim o experientă pe cât de neasteptată, pe atât de amuzantă.”Munca la birou poate fi distractivă!
Echipa ati cunoscut-o ?
cine_suntem_echipa
Cum vi se pare punerea pe tapet ?Eu am vazut-o ca o noua abordare, o abordare placuta si interesanta menita sa faca diferenta.
Cu ce se ocupa PointStop.ro ?
PointShop comercializează produse de birotică, papetarie,consumabile, IT&C,curatenie si rechizite scoalare inca din 2003. Si de cele mai multe ori,vechimea si seriozitatea conteaza.Au sediul în Bucuresti, dar produsele lor sunt livrate in toate orasele tării. Pe langa vechimea pe piata,calitatea serviciilor e garantata prin  certificarea ISO9001, o certificare care nu e la indemana oricui.
Dar cel mai mult m-a impresionat atitudinea lor. E altfel fata de ceea ce am vazut. Pentru ca peste tot vezi numai oameni ingandurati si tristi. Dar la pointstop.ro nu.
Fie ca doresti sa iti accesorizezi biroul de la serviciu, fie ca ai nevoie de birotica si papetarie pentru biroul de acasa, echipa pointstop.ro te va servi cu zambetul pe buze :).
E locul unde cumparaturile sunt placute.
Mi-a placut foarte mult facilitatea de afisare a preturilor si in Euro care de asemenea pentru mine e un mare ajutor  in munca mea pentru ca ma ajuta  sa fac cu usurinta acele comparatii de preturi cu ofertele primite de la alti furnizori.
De asemenea, filtrele sunt foarte bine organizate si te ajuta din cateva click-uri sa gasesti modelul de toner dorit. Nu poate fi mai simplu de atat.Din cateva click-uri am gasit cu usurinta modelul dorit de tonner.
Iar livrarea e de exceptie.
Incercati.

comentarii

0 Responses to "De ce imi place pointstop.ro ?"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...